Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Smartwatch till hyfsat pris


JackH

ZGPAX S28  

  1. 1. Tror ni att ZGPAX S28 har bra kvalitet trots priset?

    • Ja
      0
    • Nej
      0
    • Tveksam
      0


Rekommendera Poster

Hej Eforum! 

 

Jag har funderat på att köpa en "smartwatch". Jag vill kunna använde den till att ringa, skicka meddelanden och ta emot meddelanden. Jag vill däremot kunna göra det utan att behöva ha med min mobil. Alltså behöver klockan ett eget SIM-kort. Jag har tittat på några olika modeller som har plats för SIM-kort, men de kostar en hel del. Sedan hittade jag en klocka som heter ZGPAX S28 som ser ut som en mycket dyrare Samsung klocka. Jag ser att ZGPAX S28 har plats för SIM-kort som jag vill ha och den har ett bra pris. Tror ni att den har bra kvalitet eller är det bara än dålig kopia av Samsung Galaxy Gear?

Finns det någon annan smartwatch med plats för SIM-kort som ni känner till? 

 

Tack på förhand

JackH

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej Eforum! 

 

Jag har funderat på att köpa en "smartwatch". Jag vill kunna använde den till att ringa, skicka meddelanden och ta emot meddelanden. Jag vill däremot kunna göra det utan att behöva ha med min mobil. Alltså behöver klockan ett eget SIM-kort. Jag har tittat på några olika modeller som har plats för SIM-kort, men de kostar en hel del. Sedan hittade jag en klocka som heter ZGPAX S28 som ser ut som en mycket dyrare Samsung klocka. Jag ser att ZGPAX S28 har plats för SIM-kort som jag vill ha och den har ett bra pris. Tror ni att den har bra kvalitet eller är det bara än dålig kopia av Samsung Galaxy Gear?

Finns det någon annan smartwatch med plats för SIM-kort som ni känner till? 

 

Tack på förhand

JackH

 

Hur vida klockan håller god kvalitet trotts priset finns flera recensenter på nätet som bedömer

https://www.google.se/search?q=ZGPAX+S28&ie=utf-8&oe=utf-8&gws_rd=cr&ei=_jMpVqeCDqGdygP90KoY#q=zgpax+s28+review

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Den stora utmaningen måste ju vara att skriva SMS på 1,54" skärmen !

Om man inte har så små händer som hen i den här "recensionen". Jämför handen med fingret med klockan !

http://www.igadgetsworld.com/buy-zgpax-s28-smartwatch-full-review-discount-coupon-igw-readers/

Klockan har en skärm diagonal på 1,54" =39 mm

men har du mycket små händer......

och när jag läser texten så står det att man kan läsa SMS (om jag fattat det rätt)

inget om att skriva SMS.

Så S28 är ett komplement till en Android mobil.som jag ser det.

Själv anser jag att det ska finnas en manual. Jag kan inte hitta någon manual till S28 hos ZGPAX

http://zgpax.com/productmanual.html

Men jag kanske söker dåligt.......på hemsidan.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 months later...

Moto 360 kör Android Wear, som är ett operativsystem gjort av Google. Du kan skriva frågor, tips & tricks, eller andra saker som har med Android Wear att göra på min andra tråd Android Wear (smartwatch) tips & tricks.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...