-
Liknande Innehåll
-
Av Mathias G
Hur gör jag om jag har installerat vsftpd och skall skapa en ftp användare som har rättigheter i en specifik mapp samt att användaren inte syns på login skärmen.
/Mathias
-
Av Mathias G
Någon som vet hur man får fliken Users synliga i phpmyadmin. Kan inte skapa varken användare eller databaser just nu?
/Mathias
-
Av erikdal
Hej
Jag höll på med att uppdatera ett par Wordpresstillägg då helt plötsligt uppdateringen stoppade.
När jag försöker logga in igen får jag meddelandet att underhåll pågår och jag måste vänta.
Hur sjutton kan jag få igång webbplaten igen!
-
Av nilmol
Har sen tid tillbaka haft problem med uppdateringar i 1903. (bild 1)
Hoppades att det skulle lösa sig med uppdateringen 1909. Men icke. (bild 2)
Försökte med uppdateringsassistenten. Och den tackar mig för att jag försöker. (bild 3)
Och där står det nu, inget händer.
Vad göra? Ren installation är inte aktuellt eftersom alla mina program då försvinner. Så vilka andra alternativ finns?
-
Av nilmol
Efter uppdatering (igår, 190121) till den senaste versionen av Windows, dvs till release 1809 slutade musplattan att fungera.
Jag har en ASUS Ultrabook där pekplattan aldrig krånglat tidigare samt en MS Precision mouse ansluten med blåtand. Dessa fungerade före uppdateringen samtidigt och oberoende av varandra men nu funkar bara musen men inte plattan.
OBS, det är med stor sannolikhet inget fel på plattan eftersom den fungerar fram tills dess att jag loggat in.
Hur blir jag kvitt detta problem, jag kan ju inte använda datorn utan att släpa med musen längre. Irriterande, för att uttrycka det milt.
/n
-
-
Senaste som Tittar
Inga registrerade medlemmar är inne på denna sida.
-
Senaste inlägg
-
-
Obesvarade ämnen
-
-
Nya ämnen
-
-
Aktuella jobb
- Senior Developer/Tech Lead till Telia ACE Knowledge, StockholmSolna (Kommun), Stockholm
- Säkerhetsexpert inom ITSolna (Stad), Stockholm
- Uppdragsledare för våra UnderrättelsesystemStockholm (Län)
- Backend-Utvecklare (C# .NET) till Hjärt-Lungfonden, StockholmStockholm (Län)
- SENIOR MANAGER IMPLEMENTATION SERVICESStockholm (Län)
- Senior Developer/Tech Lead till Telia ACE Knowledge, Stockholm