Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

När man måste använda recuva...


MariaE

Rekommendera Poster

När man måste använda recuva är det ett tecken på att man börjar bli för okoncentrerad. Men alla filer utom 2 blev full återställda iallafall... Det var 2 små filer som inte gick att återställa helt.  Dumt att vissa filer förlorar sina tillägg när man återställer dem... Men dessa filer går att kolla på i en texteditor. Men spar inga ändringar om det inte är rena textfiler!

 

Diskeditor finns ju också för den som förstår sej på den...

/Maria

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

När man måste använda recuva är det ett tecken på att man börjar bli för okoncentrerad.

Eller för att man inte har sina bilder, doc och annan info på externa backuper.

 

Nu har du ju en ny fin NAS med mycket plats på, använd den och lägg en kopia på alla dina viktiga bilder/dokument på, så du slipper använda dessa återskapningsprogram som t.ex Recuva.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Eller för att man inte har sina bilder, doc och annan info på externa backuper.

 

Nu har du ju en ny fin NAS med mycket plats på, använd den och lägg en kopia på alla dina viktiga bilder/dokument på, så du slipper använda dessa återskapningsprogram som t.ex Recuva.

USB-minne är ju ett exernt backupmedia eller hur? Jag hade nog inga skivor hemma då... Det var därför det blev bilder på ett USB-minne istället...

Vissa bilder har jag flera kopior på. T.e.x. Londonkorten. Dessa bilder har jag kopierat till 3(!) arkiv DVD-R, Vissa bilder har jag bara på en DVD-RW eller CD-RW. Men mina videofiler har jag kopior på alla filmer som finns på DVD-R. En vanlig skiva och en arkiv-DVD-R. 

/Maria

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...