Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Open office


MariaE

Rekommendera Poster

Var kan man ladda ner Open office?. Jag försökte hämta en version men då varnade programmet unchecky för att det var skadlgt. Men det går ju att ladda ner det från Linux datorn också och då varnar inte något program för att det är skadligt...

/Maria

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Varför OpenOffice det utvecklas knappast längre, kör LibreOffice istället.

https://sv.libreoffice.org/

Jaså finns det för Windows också? Libre Office laddade jag ner till min Linuxdator. Där funkar det bra nu men det är problem med formatmallarna. Här finns programmet på ett bättre språk...

 

http://donate.libreoffice.org/home/dl/win-x86/4.4.3/en-US/LibreOffice_4.4.3_Win_x86.msi 

 

Om jag laddar ner program på Windows datorn får jag bara en massa virus ...

Det är bättre att ladda ner dem på Linuxdatorn och ta till  Windows datorn. Funkar lika bra har jag upptäckt trots att en del  påstår att man bör ladda ner programmet på den dator man ska installera det på. 

 

/Maria

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jaså finns det för Windows också? Libre Office laddade jag ner till min Linuxdator. Där funkar det bra nu men det är problem med formatmallarna. Här finns programmet på ett bättre språk...

 

 

 

Om jag laddar ner program på Windows datorn får jag bara en massa virus ...

Det är bättre att ladda ner dem på Linuxdatorn och ta till  Windows datorn. Funkar lika bra har jag upptäckt trots att en del  påstår att man bör ladda ner programmet på den dator man ska installera det på. 

 

/Maria

 För Linux "laddar" man inte ner, LibreOffice finns redan i programförråden för de flesta distar.
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 För Linux "laddar" man inte ner, LibreOffice finns redan i programförråden för de flesta distar.

Jaså är det så det heter... 

/Maria

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...