Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Sidan kan inte visas


kersin63

Rekommendera Poster

Vi har två olika användarkonto. Startar jag datorn och loggar in på gubbens konto är allt frid och fröjd. Loggar jag in på mitt eget konto, kommer jag bara in på Google, får upp sökresultat, men vart jag än försöker, får jag bara upp "sidan kan inte visas" när jag klickar på sökresultat. Samma sak om jag försöker få fram andra sidor. Nån som varit med om detta?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har du prövat med flera webbläsare?

 

Har det innan problemet började upptäckts skadliga eller olämpliga filer av antivirusprogrammet?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Eftersom din "gubbes" konto fungerar, så är det misstänksamt ditt konto som det blivit något systemfel på i, kolla först med annan webbläsare som Cecilia föreslår, testa sedan med det Gästkonto som bör finnas, och se om det kontot fungerar?

 

Du kan också skapa ytterligare ett konto, och se om det fungerar, gör det det, och Gästkontot fungerar, så är det troligare något i ditt nuvarande konto som det blivit fel.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tack för tipsen, har testat med Chrome, men ingen skillnad. Inga konstiga meddelande har dykt upp, eftersom jag mest använder mobilen, har jag inte använt mitt konto i datorn på länge. Ska testa gästkonto, det verkar ju vara vajsing med mitt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kom bara ihåg att Gästkontot inte är någon lösning, bara för att testa för ditt fel nu, Gästkontot har nämligen en del begränsningar.

 

Om Gästkontot fungerar, så kan du mycket väl helt enkelt göra dig ett nytt konto, och sedan ta bort ditt nuvarande med fel i efteråt, när du ser att ditt nya fungerar som du vill.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det är också något jag märkt när jag skapat upp gästkonto(n) på min dator med Windows 8, användarna har inte tillgång till internet per default.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tusen tack, gästkontot funkar, så jag skapar mej ett nytt eget konto o tar bort det gamla.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...