Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Kortläsaren gick sönder


MariaE

Rekommendera Poster

När jag skulle köpa glass idag av hemglass bilen gick kortläsaren sönder.  :angry::thumbsdown: Tur att jag hade glass hemma för jag hade inga kontanter med mej. 

/Maria

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Flyfisherman

Och varför skulle du köpa glass om du redan hade glass hemma?

Låt mig gissa: du behöver glasslådorna att stoppa dina skivor i?

^_^

 

Ps. Jag älskar glass och vill gärna ha många olika sorter i frysen - alltid - vinter som sommar.

Kanske är det samma med dig?

Har också provat på att göra min egen glass med hemlagade bär - kanon gott - men alltför mycket stök.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Och varför skulle du köpa glass om du redan hade glass hemma?

Låt mig gissa: du behöver glasslådorna att stoppa dina skivor i?

^_^

 

Ps. Jag älskar glass och vill gärna ha många olika sorter i frysen - alltid - vinter som sommar.

Kanske är det samma med dig?

Har också provat på att göra min egen glass med hemlagade bär - kanon gott - men alltför mycket stök.

Orsaken till att jag ville köpa mera glass av hemglass bilen var för att den kom just då. Hemglassbilen har ibland annan glass än vad som finns i affären. De har nogatglass b.l.a. Det har GB ,Sia glass mm slutat med tyvärr. Det var länge sen jag gjorde glass. Det är bara problem med frysningen tycker jag. Om inte glassen blir rätt fryst åker den i soppåsen direkt. Numera finns också de flesta glassorter som jag vill ha i affären eller i hemglassbilen. Men apelsinglass saknar jag.... GB och Siaglass hade det ett tag men sen slutade de med detta. Det är svårt att få tag på det på glassbarer också... 

/Maria

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Som tur är så kommer inte glassbilen till området där jag bor, gillar inte det vansinniga ljudet. Det är många år sedan jag köpte glass från denna bil, då var det kontanter som gällde, inget annat.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 

 

Orsaken till att jag ville köpa mera glass av hemglass bilen var för att den kom just då. Hemglassbilen har ibland annan glass än vad som finns i affären. 

Vad jag vet så har Hemglass bara egna produkter och inga som säljs i vanliga butiker. Rekommenderar Lidl för glassköp, hyfsade produkter och mycket billigare än många andra.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Som tur är så kommer inte glassbilen till området där jag bor, gillar inte det vansinniga ljudet. Det är många år sedan jag köpte glass från denna bil, då var det kontanter som gällde, inget annat.

Ja det är ju ett problem om hemglassbilen kommer sent  och den stannar precis intill där man bor. 

/Maria

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vad jag vet så har Hemglass bara egna produkter och inga som säljs i vanliga butiker. Rekommenderar Lidl för glassköp, hyfsade produkter och mycket billigare än många andra.

Jag måste be om hjälp för att komma till Lidl. Det går inte att gå dit där jag bor. Taxi är inget alternativ inte buss heller tror jag... Men det ska jag kolla upp... 

/Maria

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...