Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Är trött på när folk kör hacks på team fortress 2 även om den är vac säker


kikotte

Rekommendera Poster

Tja,

 

Många vet om att man inte kan köra med hacks när det är Vac säker server men det finns hacks som även funkar på vac server nu är det så att många kör med så kalla ping hacks.

 

 

Fråga: Vad är ping hacks?

Svar:

Ping hacks är när man gör så att ping går upp i 200-600 i ping och på det sättet så hinner dom göra mer i server innan vi som har låg ping ser det.

 

Tex: om jag ska skjuta en spelare om han har hög ping så hinner han flytta på sig så att mitt skott inte träffa han och sen så skjuter han mig och jag ser det som att han skjuter mig via vägen så gör många. 

 

Fråga: Hur gör dom så att dom får hög ping?

 

Svar:

Många från USA söker till Svenska server bara för att dom får höger ping där och då kan dom lättare vinner över en.
Eller så ladda dom hem mycket filer och på det sättet får hög ping i spelet eller så ställen dom inte det via något program som att spelet inte får tillgång till mer bredband än det dom ställer in. Eller så har dom bara cp internet och får hög ping på det sättet.

 

 

Jag spelar på Svenska server bara för att man får bättre ping men så tänker inte dom i USA.

 

För i tiden så hade dom auto kick om man hade för hög ping men jag ser många som har över 700 ping det är inte så skoj att spela med dom noob.

 

Har ide på att göra en pro server till tf2 så att dom blir bannad om dom har höger än 50 ping och då blir det minde folk som kör med hacks. 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...