Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Logga in Facebook


mac3

Rekommendera Poster

Hejsan alla
Jag tänkte kolla med er om ni vet nånting   Logga in Facebook på annan plats.

det är så att jag har gjort en koppling mellan fb och mylunar.se.  det finns en bugg som är jobbig.

vissa gånger fungerar det att  med man har skapat konto  "Logga in Facebook" och vissa gånger blir att kommer med  en tom rad i databasen  efter man har skapat konto 

ändå kolla jag data om det är okej. 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Om det blir en tom rad i databasen har du inte validerat korrekt. Du måste se till att det inte läggs in en tom rad i din kopplingsfil (fb.php eller vad du nu kallar den)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 3 veckor senare...

Om det blir en tom rad i databasen har du inte validerat korrekt. Du måste se till att det inte läggs in en tom rad i din kopplingsfil (fb.php eller vad du nu kallar den)

jag har felsökt lite konstigt att ca 1 på natten skapade kontot  varje gång blir nån tom rad databasen och sedan finns det en bug till  jag tror det är så att när besökare har klickat till den sista steg i guiden. då verkar det att bara snurrar.jag gissar när mulunar hämtar profilbilden som gör det. och det många av besökare som trycker på hämta igen och skicka data. det leder till vi få dubbel av konton. 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...