Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Klistra in webadress


Jaroma

Rekommendera Poster

Vet inte vad det beror på att jag inte kan klistra in en webadress i ex.vis ett forum. Markerar adressen, kopierar, markerar i forumet men då är inte rutan "klistra in" klickbar. Provat också med C+V. Många klistrar ju in från You Tube med bild så den blir direkt klickbar. Kan inte få till det. Hur gör jag. Är det någon inställning med webläsaren, IE?

 

/Jaroma.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tackar! Funkade med crome. Skulle vilja ha med bilden på filmklippet också i forumet.

 

/Jaroma.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

OBS! Det räcker med att använda källa-knappen för att det ska funka. Du behöver inte använda dig av IEs kompabilitetsverktyg och lägga in webbplatsen eforum.idg.se i kompatibilitetsvyn. Det fick jag lära mig här:

//eforum.idg.se/topic/345082-lite-obekvämt/

 

Edit : Jag skrev mitt inlägg utan att se ditt härovanför.

 

För att få in en bild i ditt inlägg Klickar du på Använd fullständig editor längst ner i inlägget och följer instruktionerna där.
 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Menar du en bild direkt från en youtubevideo? Cecilia, eller någon annan kunnig, får rätta mig om jag har fel men det tror jag inte. Jag tror man måste ladda ner bilden till sin hårddisk och därifrån hämta den till tråden.

 

Gäller det en animerad bild så blir den orörlig i tråden. Så blev det efter senaste forumuppdateringen.
 

Tack för poäng^^

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

testar till Österrikes ära (förra gången de vann)

 

Japp det funkar i Google Chrome också.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Verkar inte som det funkar med IE hos mig.

Med Google chrome funkar allt som det ska, inga problem att få en bild från ett you tube-klipp och en pil för att starta filmen. Ska prova med Firefox också!

 

/Jaroma.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...