Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Förbaskad är ordet.


Gäst Qe2

Rekommendera Poster

Gäst Qe2

Jag är synnerligen förbaskad på min bredbandsoperatör Telia och detta p g a att de höjer abonnemangsavgiften 16 juni. En avgift som jag redan tycker är hög som den är och en höjning gör mycket för en pensionär med ansträngd ekonomi. Jag drar till med en svordom. Fy fan!!!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Skriv vad dem höjer priset med så att det blir något innehåll i din tråd.

De, inte dem.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Själv tycker jag att innehållet i Personliga Persson inlägg framkom med tydlighet, om än på dålig franska...  ;)

:D

 

Åge

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Anledningen till mitt intresse för prishöjningen är att jag sagt upp mitt befintliga internet och valt Telia. Priset kanske blir höjt innan man blir inkopplad på deras.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gäst Qe2

Skriv vad dem höjer priset med så att det blir något innehåll i din tråd.

Hej.

Prishöjningen beror helt på vilken hastighet du har på ditt bredband. Jag fick själv brev i ärendet i går (7 maj) och du bör väl då också få brev om det. Om inte, så kontakta Telia. 

I mitt fall skulle det gå ifrån 259 kr/mån. till 419 kr/mån. vilket jag anser är helt uppåt väggarna orimligt. Detta påtalade jag sedermera - efter jag skrivit mitt inlägg här - per telefon för Telia att det är något som jag inte accepterar och efter kontroll av handläggaren såg hon att det måste blivit något fel, för min höjning rör sig om 30 kr. dvs 289kr/mån. Dock kommer jag inte att tro på det förrän första fakturan kommer på det nya priset. Man får som sagt hålla ögonen öppna.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ok, bra då vet man att det antagligen blir lite dyrare än det var sagt från början. Vi har 3 gratismånader till att börja med.

 

Det som stör mig med internetleverantörerna är att dem ofta ger gratismånader till nya kunder men det händer aldrig att de bjuder på en eller några gratismånader för att man varit trogen kund en längre tid. Om man vill ha besväret med att byta internetleverantör ofta så kan man få ganska många gratismånader.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...