Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

små fönster vid ny flik


rofelio

Rekommendera Poster

hej

 hallå där skulle vilja veta hur man gör för att få tillbaka min gamla sida igen,då undrar ni förstås vaddå!!

Joo ,jag har win 7 home edition ok men det e så att när jag klickar på internet Explorer ikonen så kommer det först upp qone8.com istället för aftonbladet jag tror att jag kan ha klickat på nåt så att den här qone8.com har kommit och det e på engelska .OCH det andra e när jag klickar på en ny flik så får jag inte fram den här sidan som man ser med små fönster dom sidorna man varit inne på ....hoppas på hjälp av er experter.

     MVH /Rickard

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej!

 

AdwCleaner brukar kunna ta bort oönskade tillägg i webbläsare och det låter som du råkat ut för något sånt.

 

Spara AdwCleaner av Xplode på Skrivbordet: http://general-changelog-team.fr/fr/downloads/finish/20-outils-de-xplode/2-adwcleaner

Stäng alla program, inklusive webbläsare.
Dubbelklicka på AdwCleaner för att starta programmet.

Klicka på Scan-knappen.
Vänta tills sökningen är klar.
Klicka på Report-knappen.
En rapport kommer upp, kopiera innehållet och klistra in i ditt svar så går jag igenom den och kollar om där finns några falsklarm.
Om rapporten inte kommer upp, så finns den även som C:\AdwCleaner[R0].txt
 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej!

 

Då får du bifoga filen i stället. Klicka på "Använd fullständig editor" så ser du hur du laddar upp en fil till forumet.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej!

 

AdwCleaner brukar kunna ta bort oönskade tillägg i webbläsare och det låter som du råkat ut för något sånt.

 

Spara AdwCleaner av Xplode på Skrivbordet: http://general-changelog-team.fr/fr/downloads/finish/20-outils-de-xplode/2-adwcleaner

 

Stäng alla program, inklusive webbläsare.

Dubbelklicka på AdwCleaner för att starta programmet.

 

Klicka på Scan-knappen.

Vänta tills sökningen är klar.

Klicka på Report-knappen.

En rapport kommer upp, kopiera innehållet och klistra in i ditt svar så går jag igenom den och kollar om där finns några falsklarm.

Om rapporten inte kommer upp, så finns den även som C:\AdwCleaner[R0].txt

 

 

AdwCleanerR2.txt

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tack :)

 

Stäng av alla webbläsare och se om du kan avinstallera några av följande i Kontrollpanelen:

Conduit

Connect_DLC_5

SmartBar

Newtab

MyFreeCodec

MyPC Backup

Spring Smart

eSafe

NativeMessaging

Systweak

Searchprotect

qone8Software

 

Starta om datorn.

 

Stäng alla program, inklusive webbläsare.
Dubbelklicka på AdwCleaner för att starta programmet.

Klicka på [/b]Scan[/b]-knappen.
Vänta tills sökningen är klar.

Klicka på Clean-knappen.
Tryck på OK.
Tryck på OK fler gånger om det kommer upp meddelanden.

Datorn kommer att startas om.
En rapport kommer upp, kopiera innehållet och klistra in i ditt svar.
Om rapporten inte kommer upp, så finns den även som C:\AdwCleaner[s0].txt
 

Berätta hur det är med Internet Explorer och Google Chrome.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

hej  Cecilia vad du är jätteduktig måste jag säga det som hände var att : jag gick till kontrollpanelen och där gick det att tabort bara 2 saker connect_DLC_5 och my free codec sen startade jag om fick ett fönster där det stod att filen hittades inte men men  det gick iaf så nu har jag aftonbladet som kommer upp när jag klickar på internet Explorer och på google crome funkar som vanligt nu .

det enda jag saknar nu e  bara det där när jag klickar till en ny flik där en ny sida kommer upp med små fönster där man har varit inne på .det allt 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

I IE klicka på Verktyg-Internetalternativ och menyn Allmänt. Klicka på Flikar. I nästa ruta, där det står "När en ny flik öppnas, öppna:" Väljer du "Sidan ny flik." Är detta alternativet redan valt, vet jag inte vad det kan bero på att du inte får upp små fönster i ny flik.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

hej  Cecilia vad du är jätteduktig måste jag säga det som hände var att : jag gick till kontrollpanelen och där gick det att tabort bara 2 saker connect_DLC_5 och my free codec sen startade jag om fick ett fönster där det stod att filen hittades inte men men  det gick iaf så nu har jag aftonbladet som kommer upp när jag klickar på internet Explorer och på google crome funkar som vanligt nu .

det enda jag saknar nu e  bara det där när jag klickar till en ny flik där en ny sida kommer upp med små fönster där man har varit inne på .det allt 

Hej!

 

Tack för fina ord :)

 

Jag rekommenderar verkligen att du kör AdwCleaner och städar med det för avinstallationsprogrammen är dåliga på att få bort allt. Även om du nu kommer till Aftonbladet mm kan det finnas kvar rester som gör Internet Explorer och datorn segare.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...