Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Backup


Torparen

Rekommendera Poster

På min skärm dyker upp ett tips att jag skall göra en backup.

Programmet heter "Signup Wisard utgivare JDI BACKUP LIMITED."

 

Någon som vet något om detta program

 

www. mypcbackup . com /

 

Lennart

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag föreslår att du avinstallerar My PC Backup eftersom du inte har installerat det med vilje. Verkar ofta komma in i datorn t ex att man lite oförsiktigt klickar på en annons eller liknande.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ser att du tillhör eliten så jag bugar och tackar för ditt råd. Men jag har åttan och i detta program lär finnas ett program för backup, vet du vad det har namn?

 

Lennart

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tack för dina tips nu till nästa fråga, eller följdfråga,  hur i hela friden hittar jag igen programmet?

 

En fråga till, bör få mängdrabatt, hur uppgraderar jag till 8.1?

 

MVH

Lennart

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Problem gällande uppgradering till Windows 8.1 ställs lämpligen i //eforum.idg.se/forum/183-windows-8-81/ så att fler med de önskade kunskaperna ser den.

 

Om du menar att du vill hitta File History, eller på svenska Filhistorik, så söker du på det svenska ordet. Man kan söka på flera sätt men ett sätt är att helt enkelt börja skriva när startskärmen med alla appar är framme.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Problem gällande uppgradering till Windows 8.1 ställs lämpligen i //eforum.idg.se/forum/183-windows-8-81/ så att fler med de önskade kunskaperna ser den.

 

Om du menar att du vill hitta File History, eller på svenska Filhistorik, så söker du på det svenska ordet. Man kan söka på flera sätt men ett sätt är att helt enkelt börja skriva när startskärmen med alla appar är framme.

Något stämmer inte för mig

 

i tidningen PC för alla finns en artikel avseende filhistorik så här anvisas:

1. För muspekaren till snabbknappsfältet uppe i det högra hörnet alternativt tryck på Windows-knappen + C. 

 

2. Sök efter ”filhistorik” i avdelningen Inställningar och välj programmet som visas i listan till vänster.

 

Då jag går in på inställningar hittar jag inget om programmet Jag utgår från ikonen inställningar som finns längst ner till höger då jag klickar på Wknappen+C

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...