Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Windows Live Mail går inte att öppna


VIM

Rekommendera Poster

Jag har i två dagar försökt att öppna WLM men får felmeddelande som säger att jag ska kontrollera om disken (vilken disk?) är full eller om minnet (vilket minne?) är slut. Felkod 0x80041161. Jag har sökt på MS communities och fått rådet att använda mig av "wlarp.exe". Jag har laddat ner programmet/filen men vet inte hur jag ska använda detta verktyg.

Skulle det hjälpa om jag avinstallerar WLM och återinstallerar detsamma?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej!

 

Kolla om inte wlarp.exe finns i mappen C:\Program\Windows Live\Installer eller C:\Program (x86)\Windows Live\Installer.

 

Det kan finnas risk för att du förlorar e-post, kontakter eller liknande om du avinstallerar WLM.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej Cecilia, jag har kollat båda förslagen och dessutom sökt wlarp.exe i sökrutan uppe till höger på skrivbordet men beskedet är att filen INTE finns. Vad ska jag göra?

Hej!

 

Kolla om inte wlarp.exe finns i mappen C:\Program\Windows Live\Installer eller C:\Program (x86)\Windows Live\Installer.

 

Det kan finnas risk för att du förlorar e-post, kontakter eller liknande om du avinstallerar WLM.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Om du inte hittar wlarp.exe

När jag har laddat ner något brukar jag klicka på startknappen (windowsflaggan längst ner till vänster på skärmen) -> och får då upp Dokument (till höger) -> där ser jag till vänster Favoriter, Hämtade filer... Då klickar jag på hämtade filer. Där borde wlarp.exe finnas.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...