Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

100 senaste inläggen - olika problem


Cecilia

Rekommendera Poster

Skärmklipp.PNG

 

Som synes visas de inlägg som startade trådarna och inte de senaste inläggen. De visade tidpunkterna är också när trådarna startades.

 

Jag med fler behöver en sida som visar de inlägg som gjorts. Det ska inte vara en omsorterad version av De senaste trådarna.

 

Man använder De senaste inläggen, för att kunna se vilka inlägg som gjorts och vilka man kan svara på. (Samt för att hålla koll på om det inkommer spam.)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tack! :)

 

Fast för min del kunde gärna lite mer tas med av varje inlägg. Just nu verkar det vara ca 1,5 rad så fulla två rader skulle ju fortfarande inte ta mer plats.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tidpunkten är för trådens början vilket gör det omöjligt att veta var i listan man var senast.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag skulle vilja se vem som har gjort inlägget. Om det är en välkänd person vet jag att jag inte behöver ta fram hela inlägget för att kontrollera att det inte finns spam-länkar, något som bryter mot Eforums regler etc i inlägget. Medlemsnamn kan ju stå mellan avdelningen och tidpunkten.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Även de inlägg som startar ett nytt ämne måste finnas med i 100 senaste inläggen.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 3 veckor senare...

Tidstämpeln i senaste 100 inlägg visar när tråden (första inlägget skapades) istället för när inlägget skapades. Gör det omöjligt att avgöra utan att öppna tråden om inlägget redan är läst eller nytt. Före uppdateringen av forumet visades tiden när inlägget skapades.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

attachicon.gifSkärmklipp.PNG

 

Som synes visas de inlägg som startade trådarna och inte de senaste inläggen. De visade tidpunkterna är också när trådarna startades.

 

Jag med fler behöver en sida som visar de inlägg som gjorts. Det ska inte vara en omsorterad version av De senaste trådarna.

 

Man använder De senaste inläggen, för att kunna se vilka inlägg som gjorts och vilka man kan svara på. (Samt för att hålla koll på om det inkommer spam.)

Delvis fixat, rätt inlägg visas, men nu visas alltid tiden för senaste inlägget vilket inte är rätt för t ex det näst senaste inlägget.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag önskar att tiden alltid visas med fast klockslag ("Senaste inlägg Idag, kl 00:42") och inte med typ "Senaste inlägg 2 minuter sedan". Nu tar jag fram fliken med de 100 senaste inläggen och överst står att inlägget gjordes för två minuter sedan, jag laddar om sidan för att få reda på vad som hänt sedan sist och nu har jag ingen möjlighet att skrolla ner till det inlägg som tidigare var högst upp för jag vet inte klockslaget för det.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 3 veckor senare...

Delvis fixat, rätt inlägg visas, men nu visas alltid tiden för senaste inlägget vilket inte är rätt för t ex det näst senaste inlägget.

Detta verkar vara fixat.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...