Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Mozilla Firefox kraschar


Villaforever

Rekommendera Poster

Villaforever

Vet inte om detta är rätt tråd men admin får byta isåfall

 

Mozilla krashcar väldigt ofta när jag klickar bakåt med musen. Det kommer fram en sådan här ruta då. Vad är felet? Det finns inga nya uppdateringar varken på firefox eller mitt grafikkort.

 

Kan meddela också att flikarna högst upp när man surfar nu på sistonde ganska ofta blir svarta men efter ett tag när man drar musen över blir de normala igen. Vad kan det var för fel?

post-70301-0-45379600-1373038818_thumb.jpg

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Du har en liten flagga nertill till höger i aktivitetsfältet, är det någon uppdatering som ändå ska göras?

 

Har du testat att installera om Firefox?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hur går det om du startar om Firefox så här?

 

Firefox - Hjälp-menyn - Starta om utan tillägg

 

Om Firefox då slutar att krascha är det något tillägg som inte fungerar ordentligt och då får man inaktivera dem tills man vet vilket det är.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Villaforever

Hur går det om du startar om Firefox så här?

 

Firefox - Hjälp-menyn - Starta om utan tillägg

 

Om Firefox då slutar att krascha är det något tillägg som inte fungerar ordentligt och då får man inaktivera dem tills man vet vilket det är.

 

okej, jag ska testa det nästa gång den kraschar.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 months later...

Hur går det om du startar om Firefox så här?

 

Firefox - Hjälp-menyn - Starta om utan tillägg

 

Om Firefox då slutar att krascha är det något tillägg som inte fungerar ordentligt och då får man inaktivera dem tills man vet vilket det är.

Jag gör detta och det funkar bra då. Men det kraschar ju igen nästa gång jag startar om firefox.

Vad är det för tilläg, var hittar man dom?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Längst ner på Firefox startsida hittar du Tillägg. Klicka på det så får du upp en lista på vilka tillägg du har installerat.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Längst ner på Firefox startsida hittar du Tillägg. Klicka på det så får du upp en lista på vilka tillägg du har installerat.

Eller om du inte ser Firefox startsida (som jag) Verktygsmenyn - Tillägg - Tillägg resp. Insticksmoduler. Om du inte ser menyraden håll nere Alt-tangenten.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...