Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Adblock + för internet explorer


pchb1knowfinder

Rekommendera Poster

pchb1knowfinder

Finns på denna adress . https://adblockplus....ternet-explorer

 

Testversion ....läs infon !

 

 

 

 

Det skulle vara intressant om någon som har IE 10 - W 8 kunde berätta om den blockerar även detta forums reklam eftersom en del har klagat på att just denna sida verkar reklam fylld , ok ?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Du har inte själv testat den på IE 10 då? IE 10 lär nämligen inte tillåta plugins.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Du har inte själv testat den på IE 10 då? IE 10 lär nämligen inte tillåta plugins.

IE10 i Windows Store läge tillåter inte plugins. IE10 på skrivbordet gör det. Jag ska prova installera denna på min dator när jag kommer hem... Och om jag kommer ihåg det.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det är endast IE 10 på startskärmen i Windows 8 som inte stödjer tillägg, kör man IE 10 i Windows 7 eller från skrivbordet i Windows 8 går det bra att ha tillägg.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Flyfisherman

Verkar fungera. För skrivbordet. Inte för IE10 Windows Store läge.

Hej, Nu har jag ingen pekskärm, men betyder detta att det inte kommer att fungera så bra då på dessa pekskärmar där man oftast använder den enklare varianten av IE10 (eller är det inte så)?

 

För övrigt är det just denna Adblock Plus jag använt sedan den först kom ut i Firefox.

Där har jag också aktiverat någon ytterligare filterprenumeration i ABP.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Precis. Plus att har man riktig surfplatta med WindowsRT så kan man inte installera adblock då den inte distribueras via Windows Store.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...