Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

windows 7


pinglan100

Rekommendera Poster

pinglan100

Blir galen på datorn,hiner laga,mat innan den har startat upp,sen är jag väl loggat in på en sida ex facebook,o skall svara på ett inlägg,då hänger den sig o sidor fryser,får nog färsöka mig på en ominstallation imorgon,får se om jag klarar det,det r ju liksom tekniska dataspråk.O så denna värme,ja man kan inte alltid vara positiv

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vad blev det för käk? Värme tack och lov efter en horibel snövinter - sa jag snö?

 

Lycka till med ominstallationen hoppas du har en image så det går fort :thumbsup:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

WinGuider.se

Hur gör du ominstallationen??

 

Med egen Windows skiva/Usb-pinne?? Eller är det en sk. MärkesPC och du installerar om via knapptryckningar vid uppstarten?? (läs på tillverkarens webbplats, de brukar ha en supportsida som anger hur du skall göra!)

 

 

Vad det än är för typ av ominstallation, prova att starta datorn i felsäkert läge, och därifrån kopiera undan alla foton, epost dokument och filer du vill spara. Detta så du slipper förlora dessa!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

pchb1knowfinder

Du har frågat och skrivit om register rensningsprogram många gånger här på forumet , kan det vara så att du har använt sådana flitigt ?

 

I sådana fall så kan det vara en stor förklaring till dina dator problem .

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har du försökt att starta i felsäkert läge, och se om den är likadan då?

Hej och ursäkta dröjsmålet.

Ja,jag försökte starta i felsäkert läge..det gick inte.Pratade med en kille i en dataffär,han trodde även hårrdiken var gången.Hur eller hur så köpte jag en ny dator,tyvärr är windows 8 i den,gillar den inte,kanske vänjer man sig.

 

 

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Du har frågat och skrivit om register rensningsprogram många gånger här på forumet , kan det vara så att du har använt sådana flitigt ?

 

I sådana fall så kan det vara en stor förklaring till dina dator problem .

Hej.Ja det stämmer.

Ja,det kan vara så,när de ständigt hittade grejer.

Nu har jag bara virusprogram o cc-claeaner..men varnas för det,vet inte.

Har installerat mitt officepaket,men kan inte öppna alla filer,som gick förut.Ser ut som det är massa nollor eller o.

 

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...