Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Dolda filer syns inte i utforskaren


Sneaffe

Rekommendera Poster

Hej!

 

Har problem med utforskaren, kan inte se dolda filer fastän jag markerat "Visa dolda filer" samt avmarkerat alla "Dölj...." i Mappalternativ.

Kan inte se "Appdata" under Användare/mitt konto, men om jag skriver in adressen i utforskaren så visas mappen.

Har fungerat tidigare. Använder Windows 7, 32 bitar

 

Är det någon som vet något om detta tro? Kan man kanske ändra något i registret?

 

Tacksam för svar.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej!

 

Har problem med utforskaren, kan inte se dolda filer fastän jag markerat "Visa dolda filer" samt avmarkerat alla "Dölj...." i Mappalternativ.

Kan inte se "Appdata" under Användare/mitt konto, men om jag skriver in adressen i utforskaren så visas mappen.

Har fungerat tidigare. Använder Windows 7, 32 bitar

 

Är det någon som vet något om detta tro? Kan man kanske ändra något i registret?

 

Tacksam för svar.

 

Hej, i utforskaren klickar du på ordna längst upp till vänster sedan mapp- och sökalternativ. I rutan som kommer upp byt till fliken visning. Tryck på visa dolda filer, mappar och enheter som är ganska långt upp.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej, i utforskaren klickar du på ordna längst upp till vänster sedan mapp- och sökalternativ. I rutan som kommer upp byt till fliken visning. Tryck på visa dolda filer, mappar och enheter som är ganska långt upp.

 

Tack Wilhelm men du läste nog inte helt min fråga!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej!

 

Har problem med utforskaren, kan inte se dolda filer fastän jag markerat "Visa dolda filer" samt avmarkerat alla "Dölj...." i Mappalternativ.

Kan inte se "Appdata" under Användare/mitt konto, men om jag skriver in adressen i utforskaren så visas mappen.

Har fungerat tidigare. Använder Windows 7, 32 bitar

 

Är det någon som vet något om detta tro? Kan man kanske ändra något i registret?

 

Tacksam för svar.

 

Låter som du har något systemfel, testa att göra en systemåterställning, om du vet ungefär när du upptäckte felet?

Har du tur så kan det hjälpa.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Låter som du har något systemfel, testa att göra en systemåterställning, om du vet ungefär när du upptäckte felet?

Har du tur så kan det hjälpa.

 

Tack för svaret!

Jag gjorde en systemåterställning när jag märkte problemet men jag vet ju inte hur länge problemet har funnits, vill inte gå tillbaka allt för långt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...