Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Mera vänner på facebook


Pellepop

Rekommendera Poster

Hejsan!Först o främst ber jag om ursäkt,om jag lagt frågan fel.)Nu till frågan..Vi diskuterade på jobbet idag huruvida det finns en speciell sida på facebook,där man kan lägga in en önskan om att bli addad som vän på facebook?Jag var rätt så bestämd på denna punkt..men fick skratt tillbaka av de yngre:(Provade leta i sökfältet..men blev länkad till en fransk sida på tumblr.Så har gubben rätt..finns det nån sida på självaste facebook?Tänker inte använda den tjänsten själv..men finns det?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Stefan Eklinder

Hejsan!Först o främst ber jag om ursäkt,om jag lagt frågan fel.)Nu till frågan..Vi diskuterade på jobbet idag huruvida det finns en speciell sida på facebook,där man kan lägga in en önskan om att bli addad som vän på facebook?Jag var rätt så bestämd på denna punkt..men fick skratt tillbaka av de yngre:(Provade leta i sökfältet..men blev länkad till en fransk sida på tumblr.Så har gubben rätt..finns det nån sida på självaste facebook?Tänker inte använda den tjänsten själv..men finns det?

 

Det har jag aldrig hört talas om eller ens hittat på Facebook.Om det skulle finnas så skulle inte jag vilja lägga upp ett önskemål om att bli addad som vän. Vänner som addas på Facebook är folk som du känner eller har någon annan relation till. Skulle en sida finnas där folk kan adda varandra hejvilt kan du få vem som helst som vän.

 

Vill du ha vänner på Facebook kan du söka på personernas namn. Om personerna nu inte kör med alias istället. Många har inte någon personlig bild utan kör med Kalle Anka eller sitt husdjur som personlig bild (avatar). Då kan det bli svårt att hitta personen om du inte har korrekt namn.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...