Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Ångra avinstallation


ElinOfelia

Rekommendera Poster

Datorn har klagat ett tag på för lite minne på både på C: och D: så jag har frigjort plats genom att avinstallera lite "onödiga" program. Visade sig vara ett stort misstag då de visst var rätt nödvändiga.., program såsom Realtek och andra nätverksprogram har jag lyckats radera. Raderade även alla systemuppdateringar osv. Försökt återställa datorn utan framgång. Kan inte komma ut på internet då ALLT inom nätverksprogram är raderat... Är det kört eller finns det ett sätt att få tillbaka allt?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej och välkommen till Eforum

 

Ja till att börja med så är Cecilias frågor vitala.

 

Dessutom skulle jag vilja fråga exakt hur du försökt att "så jag har frigjort plats genom att avinstallera lite onödiga program."

 

Alltså: vet du vilka program eller egentligen hur du avgjorde att dessa skulle avinstalleras?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Datorn har klagat ett tag på för lite minne på både på C: och D: så jag har frigjort plats genom att avinstallera lite "onödiga" program. Visade sig vara ett stort misstag då de visst var rätt nödvändiga.., program såsom Realtek och andra nätverksprogram har jag lyckats radera. Raderade även alla systemuppdateringar osv. Försökt återställa datorn utan framgång. Kan inte komma ut på internet då ALLT inom nätverksprogram är raderat... Är det kört eller finns det ett sätt att få tillbaka allt?

 

Du kan ju alltid hämta nödvändiga program hos,när det gäller märkesdatorer, tillverkarens supportsida.Spara exempelvis på ett USB minne med hjälp av en fungerande dator och installera från minnet på din dator.

 

LARSAS

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...