Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Detaljerad loggning av händelser inom angivet tidsintervall


Mikael63

Rekommendera Poster

Mina ständigt återkommande BSOD gäckar fortfarande. (//eforum.idg.se/topic/337502-bsod-igen/)

 

Flertalet av dessa har inträffat på (morgon)fikarasten(!) när datorn inte används.

Edit: rättar mig själv - flertalet har inträffat när datorn inte används men endast några gånger under denna tid, de två senaste, idag och igår, skedde mellan 09:00 och 09:30

 

Jag har ingen skärmsläckare eller energischema som skulle träda i kraft denna period.

Jag kör ingen egen "task" vid den tidsperioden och hittar ingen schemalagd aktivitet som jag på direkten kan koppla ihop detta med.

Loggboken visar inget onormalt (varning eller kritiskt).

 

Jag skulle behöva ett program som kan logga alla händelser i 30 minuter från det att jag aktiverar det.

Eller "alla"... det kan ju bli en jäkla massa rader men ex. om någon process startas, eller avslutas, utöver de som redan är igång innan.

Vad behöver jag? Eller kan jag nyttja Prenumerationer i Loggboken? Hur konfigurerar jag dessa?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ja, jag har kikat på denna men jag är för dåligt insatt på hur man skapar ett filter som skulle fungera för att man inte ska drunkna i information.

 

Nu är det inte längre aktuellt då jag i princip skrotat denna dator och kör nu virtuellt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...