Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Samsung Mobile MTP Device


hondan

Rekommendera Poster

Hej

Jag vill kunna föra över bilder från min mobil Samsung Galaxy S111 till min laptop (Compac)

Men när jag installerat Samsung Kies och kopplar ihop datorn med mobilen, får jag följande meddelande

Ett fel påträffades, när drivrutiner för enheten skulle installeras

SAMSUNG Mobile MTP Device

Ett fel uppstod när enheten skulle installeras:

En nödvändig post saknades i den installationsfil som användes för enhetens drivrutin. Detta kan bero på att INF-filen skrivits för Windows 95 eller senare. Kontakta maskinvarans leverantör

Om du vet vem som tillverkade enheten kan du besöka tillverkarens webbsida och söka efter en passande drivrutin.

 

Vad menas med detta? På den stationära datorn är det inga problem, ås det då något fel med laptopen?

Vad kan jag göra?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Windows Vista,

När jag kopplar in en annan mobil Samsung galaxy ACE och det går utan problem, så därför kanske jag måste göra några inställningar i själva mobilen?

Vad har du för operativ på din laptop?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Windows Vista,

När jag kopplar in en annan mobil Samsung galaxy ACE och det går utan problem, så därför kanske jag måste göra några inställningar i själva mobilen?

Måste tillägga att det inte går att installera mobilen på laptopen, varöfr vet jag inte, den säger att jag skall sätta in en skiva för mobilen om jag har någon, men det har inte. SUCK!

 

 

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...