Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Nyhetsuppdatering med filuppladdning


A Persson

Rekommendera Poster

Har fått i uppdrag att göra en hemsida åt min bostadsrättsförening. Har sedan tidigare hyfsat bra kunskaper i HTML samt grundkunskaper med CGI, har dock inte arbetat med det på flera år så känner mig rätt ringrostig på området. Har funderat på att köpa en färdig hemsidemall för att få en bra grund att kunna utgå från. Förutom vanlig information så ska sidan även innehålla någon form av nyhetsuppdatering där t.ex. PDF-dokument också kan laddas upp, men som även är ENKEL att administrera för de övriga i föreningen som har betydligt sämre med datakunskaper.

 

Har inga problem att betala runt 500:- eller kanske upp mot 1000:- om det finns någon färdig bra lösning för detta. Tips på vart man kan vända sig för att få hjälp med detta, eller om ni känner till någon färdig mall som passar mina önskemål?

 

Kan tillägga att jag redan googlat runt en hel del, men inte hittat något script som BÅDE kan lägga upp nyheter samt ladda upp filer tillsammans med nyheterna, och mina kunskaper är tyvärr för dåliga för att sätta samman två olika script...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...