Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

5000 nya elaka Android appar redan!


Thirteen

Rekommendera Poster

Som jag ser det är det lika säkert använda Android från världens största företag i branschen sälja information som att lämna in vinterdäcken för sommarförvaring på återvinningscentralen.

//eforum.idg.se/topic/333559-fel-pa-googles-ramverk-for-tjanster/page__p__1565222__fromsearch__1#entry1565222

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 veckor senare...
WinGuider.se

Jag för min del rekommenerar alltid Windows Phone-telefoner..

Stabilare, snabbare, säkrare och mer lättanvänd än vilken Ipone eller android som helst!

 

:)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag för min del rekommenerar alltid Windows Phone-telefoner..

Stabilare, snabbare, säkrare och mer lättanvänd än vilken Ipone eller android som helst!

 

:)

 

Nu påstår du saker och ting igen, jag har alltid haft androidmobiler, och har aldrig haft fler problem än vad iphone eller windowsphone ägare har, för naturligtvis finns ingen telefon som alltid är 100% helt felfri.

 

Och för säkerheten så finns naturligtvis ett säkerhetsprogram i min androidmobil,

Och hur vet du att en windowsmobil är snabbare och mer lättanvänd än dom övriga, har du testat tillräckligt många olika märken/versioner, så att du med säkerhet kan säga så?

Precis som med datorer, så går utvecklingen så fort även bland mobiler, så det är svårt att säga från vecka till vecka vilken mobil, vilket märke som är snabbast, säkrast och mest lättanvänd, det kan inte ens dom som har till jobb att testa dessa.

Mycket är som vanligt, smak och tyckte och hur man använder dom.

 

Kom igen nu, håll dig till verkligheten.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

WinGuider.se

......

Kom igen nu, håll dig till verkligheten.

 

 

Ibland kan man väl ha lite "glimten i ögat"... Eller? ;)

Faktum är att iphone och android är så inkörda att man glömmer bort att det finns ett 3:e alternativ!

 

 

Dessutom är det inte alls dumt att ha samma (nåja!) operativsystem i mobilen som i ens dator hemma.. :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det har väll knappast undgått någon av oss att det helst ska vara Microsoft som är leverantör av allt WinGuider.se använder. ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...