Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Mina 'posts' syns inte på Facebook som jag trott!


Pelleman Jensen

Rekommendera Poster

Pelleman Jensen

Jag har startat en FB-sida för mig som artist, som jag administrerar. Jag lägger ut mina nya låtar på SoundCloud, och därifrån länkar jag låtarna till min 'artistsida'. Så långt är allt väl, och mina låtar dyker vackert upp på min 'artistsida' som jag önskar.

Jag har dock hela tiden trott att de som 'Like:ar' min artistsida per automatik får nya uppdateringar, dvs. låtar, på sina walls, men idag har jag fattat att det inte fungerar så! Kan någon förklara för mig hur jag ska bära mig åt för att få detta fungera, eftersom jag har sagt till alla som tryckt på 'Like!' att de får info om nya låtar på sina 'walls'. Det känns lite som att jag lurat både dem och mig själv...

 

Hoppas det går att fixa... :unsure:

 

Hmmm, kan det vara så att jag själv måste använda 'Share' från min artistsida så att den hamnar på min personliga 'Wall' och att mina vänner får infon därifrån? Fast i så fall är det ju bara de som är mina FB-vänner som får infon. Inte de som gillar sidan utan att var en FB-vän...? Hjälp mig, snälla!

 

Ok, jag tror att jag har gjort rätt hela tiden, och att vissa människor helt enkelt har sorterat inlägg på 'Top Stories' istället för 'Most Recent'.

 

Tack för all hjälp :P

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Japp du har gjort helt rätt ifrån början. Men som du säger så finns det lite olika sorteringsalternativ numera och för det mesta numera så hamnar inte de senaste inlägget först.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...