Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

adobe flash player


Dalkulla

Rekommendera Poster

svt/play begär ständigt nya uppladdningar av adobe flash player på Internet Explorer. Varför? När jag ska installera på nytt kommer jag inte in för att göra dettta. Vad ska jag göra?(Adobe flash player funterar i Google Crome som jag inte vill använda)

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

svt/play begär ständigt nya uppladdningar av adobe flash player på Internet Explorer. Varför? När jag ska installera på nytt kommer jag inte in för att göra dettta. Vad ska jag göra?(Adobe flash player funterar i Google Crome som jag inte vill använda)

 

Adobes skräp vill uppdatera cirka en gång i veckan. Om detta ="ständigt", så är det helt normalt för Adobes produkter. Om "ständigt" betyder oftare än cirka en gång/veckan, så är det något fel på din burk. Testa om ccleaner kan fixa din burk. Det är gratis. Googla på ccleaner.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

svt/play begär ständigt nya uppladdningar av adobe flash player på Internet Explorer. Varför? När jag ska installera på nytt kommer jag inte in för att göra dettta. Vad ska jag göra?(Adobe flash player funterar i Google Crome som jag inte vill använda)

Det är olika installationsfiler för Internet Explorer och Google Chrome.

Kan du ladda ner och installera härifrån: http://www.filehippo.com/download_flashplayer_ie/ I högerkolumnen väljer du "Flash Player 11.1.102.55 (IE)" eftersom de nyare är test-versioner.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det är olika installationsfiler för Internet Explorer och Google Chrome.

Kan du ladda ner och installera härifrån: http://www.filehippo.com/download_flashplayer_ie/ I högerkolumnen väljer du "Flash Player 11.1.102.55 (IE)" eftersom de nyare är test-versioner.

 

Är det inte bättre att gå till Adobes egna sida och ladda ner rätt version (som enligt Adobe detekteras automatiskt)? Så har jag "alltid gjort", både med Flash och Reader. Tredjepartsleverantörer i all ära..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jovisst, virtuosen, det är ju det normala, men Dalkulla skrev att det inte gick att komma in på Adobes sida.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jovisst, virtuosen, det är ju det normala, men Dalkulla skrev att det inte gick att komma in på Adobes sida.

 

Då är det nog något fel i registret i frågeställarens dator. Kan fixas med CCleaner+omstart.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...