Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Fråga ang intern grafik


absorbenten

Rekommendera Poster

Det ska inte vara något problem. Moderkortet ska känna av att det finns ett grafikkort installerat. Skulle det inte ske automatiskt, går du in bios och inaktiverar det integrerade kortet.

 

Var du gör det beror på vad det är för bios du har.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Härliga 250watt hehe.

Kanske man får mer watt när(om) man aktiverar interna i bios?

Då får du även köpa nytt nätaggregat t ex 450-650W modulärt..eftersom de flesta nyare grafikkort kräver 2st 6 pin connectors.

.Man kan inte aktivera mer watt i BIOS :rolleyes:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Okej, jag kanske kan koppla in mitt gamla då? Vet ju inte riktigt vart alla sladdarna ska gå dock, men kan kanske vara en socket som inte kan hamna fel?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det fungera bra med GeForce. Testade med en 1080p utan framedrops. Dock ej med hårdvaruacceleration. Hittade en nätdel på 420w i gamla burken ifall det blir nå strul framöver kanske den kan funka.

 

Hur vet man när watten inte räcker till? syns det i Aktivitetshanteraren?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Datorn lägger av. :rolleyes:

Jag tror inte du får problem. Kortet kräver inte mycket. Har försökt att hitta uppgifter på nätet utan framgång. Hittade däremot uppgifter om 9400 GT, som är bättre än ditt. Rekommendationen för 9400 GT är 300W. 9300 behöver mindre än så.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Okej kanoners! :)

Kan jag göra en till partition med, när win7 är installerat? (fick ju inte med nån skiva)

 

Det går bra. Nu utgår jag ifrån att du bara har en partition på hårddisken. Det går att göra i Diskhanteraren, genom att du krymper den partition som redan finns.

 

Själv föredrar jag att använda EaseUS Partition Master, som är ett gratis program. Lätt att använda.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...