Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

IE startar om sig när jag vill besöka visa websidor


Macky

Rekommendera Poster

Hej

När jag försöker öppna visa filer på internet eller vill lada ner program på webben Internet explorer stängs och startar om sig. vet inte varför?? har kollat på säkerheten den är på mellan nivå. vad kan det vara?? kan någon tipsa mig varför?? Tack.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej,

IE kan alltså inte ansluta på den sida du vill, till utan startar om och hamnar på den sida du angett som startsida?

Kontrollerat i Verktyg/Internetalternativ och fliken anslutningar och sedan knappen LAN-inställningar, om det finns något angivet i Proxyinställningar.

Om det gör det ta bort dem och markera i Automatiskt identifiera.............

 

Mvh

Mats H

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tack för svaret men det var inte det. jag har kollat det fanns ingen proxyinställning. det var automatisk identifering på. Vad kan vara det?? mkt konstig.

Det är irreterande för att jag kan inte plugga på min högskolans hemsidan jag kan onte öppna mina studie filer dem är i Pp (powerpoint) format.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej,

kör en DDS så får vi se vad det eventuellt kan vara!

 

Klistra in loggen/resultatet från programmet DDS. Spara DDS på Skrivbordet.

http://download.blee...om/sUBs/dds.scr

Starta programmet genom att dubbelklicka på det.

Tryck Yes/Ja om frågan om Optional Scan dyker upp.

I ditt svar klistrar du in loggen DSS.txt. Medan du bifogar Attach.txt som en fil.

 

DDS är ett program som listar processer som kör, program och tjänster som startas automatiskt samt filer i sådana mappar som är vanliga att skadliga program och som är nya eller ändrade under senaste 1-3 månader. DDS är ett mycket vanligt program bland oss som hjälper till att rensa datorer. Resultatet ger oss en grundläggande kunskap om vad som händer och har hänt nyligen i datorn, och från det kan vi dra slutsatser om vad som är nästa lämpliga steg i rensningen av datorn.

 

Obs! När du klistrar in en logg eller ett resultat i ditt inlägg använd inga knappar eller taggar utan kopiera det i programmet (oftast Anteckningar) och klistra in det direkt i rutan du skriver i.

 

Mvh

Mats H

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...