Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll
GunL

Microsoft 6to4 adapter

Rekommendera Poster

GunL

Drivrutinen kan inte installeras.

Hur åtgärdar jag det?

 

Jag undrar om detta kan hänga ihop med ett annat fel jag har fått nu

Varje gång jag försöker göra något i utforskaren, tex bara markera en mapp, eller radera,flytta etc, så kraschar utforskaren och allt är som förut. Jag kan inte göra någonting där alltså.

 

HJÄLP.

Hur gör man för att reparera Windows?

 

Gun Legler

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser
jannejanne

Jag gissar att det är din Dell dator som väl är 2 år minst nu?

Det du beskriver känner jag igen från problem orsakade av fel på hårddisken. Vilket ger skador på Windows.

 

Testa hårddisken med det testprogram som tillverkaren av den har på sin webbplats. Om du inte vet vilken tillverkare det är av hårddisken så kan man ofta få fram det genom att titta i Enhetshanteraren (högerklick på Den här datorn - Hantera), där brukar det stå åtminstone ett artikelnummer för hårddisken som man kan googla på för att få fram tillverkaren.

Det är oftare lättare att gå via sidan http://www.tacktech....ay.cfm?ttid=287 för att hitta testprogrammet än att leta på tillverkarens webbplats.

från

//eforum.idg.se/topic/329588-okant-datorfel-moderkort-grafikkort/page__p__1544011__fromsearch__1#entry1544011

 

Tycker i varje fal du ska testa om det är fel på hårddisken. Eftersom en akut lösning, installera om Windows, visserligen gav mig ytterligare några månaders drift, men sedan samma problem på nytt och hårddiskbyte som löste det.

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Skapa ett nytt konto på vårt forum. Det är lätt!

Registrera ett nytt konto

Logga in

Redan medlem? Logga in här.

Logga in nu



×
×
  • Skapa nytt...