Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Inga svindlare


Elin Karlsson

Rekommendera Poster

Elin Karlsson

Jag blev medlem på VIPocean för att få en gratis telefon som kom med medlemskapet.

När jag fick en bekräftelse på att jag hade blivit medlem, blev jag informerad om att jag var tvungen att skickat dem min adress så att dem kunde skicka mig min present.

Jag blev lite irriterad då jag tyckte det var mycket jobb för en gratis gåva, men jag fixade det och fick min telefon. Jag är verkligen nöjd med min telefon.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Flyfisherman

Och hur fungerar då ditt medlemsskap på VIPocean?

Är det så att du nu måste säga upp detta snabbt, annars så vill dom ha 399:-/mån för tillsvidareprenumeration?

 

Allt som låter för bra för att vara sant, är oftast för bra för att vara sant..;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Känns helt klart oseriöst, på gränsen till lurendrejeri, och jag skulle nog vilja varna för sajten!

 

Varför skall jag betala för något som först uppges vara gratis? Varför skulle jag vilja göra det till någon som inte ens går ut med sitt företagsnamn tydligt på webbplatsen?

Varför skall man skicka in "boplatsbevis med en giltlig adress (vatten, el, telefon eller internet räkning, inte äldre än 3 månader)"?

 

Finns på andra forum personer som uppger att de känner sig lurade då det dragits hundratals kronor (399kr/mån) från deras konto på ett sätt som inte tydligt framgår på webbplatsen.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Sådan här sajter finns det gott om, som bara har ett syfte, att locka pengar av folk, och det brukar vara svårt att kunna avregistrera sig också.

 

Denna sajt har huvudsäte i Spanien, det svenska telefonnumret är hemligt, eller finns inte, om man kolla upp det.

 

Typiskt lurendrejeri :thumbsdown:.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag blev medlem på VIPocean för att få en gratis telefon som kom med medlemskapet.

När jag fick en bekräftelse på att jag hade blivit medlem, blev jag informerad om att jag var tvungen att skickat dem min adress så att dem kunde skicka mig min present.

Jag blev lite irriterad då jag tyckte det var mycket jobb för en gratis gåva, men jag fixade det och fick min telefon. Jag är verkligen nöjd med min telefon.

 

Berätta vidare !

Har du lyckats säga upp medlemskapet i tid så att du slipper betala 399kr för din andra medlemsmånad o.s.v? Eftersom du inte kommenterar tråden så är det nog så att du spelar med i VIPocean s affärside.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...