Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll
BajenLoyal

Återställt gemensamm mapp, nu kan jag inte skicka/ta-emot från e-postadressen

Rekommendera Poster

Postad (redigerade)

Hej,

 

Skulle behöva hjälp av Er!

Har problem i Microsoft Outlook (Exchange).

 

Vi har gemensamma mappar här på kontoret.

Imorse så var jag inne i en av de gemensamma mapparna och svarade på ett e-mail.

Sen så skulle jag radera mailet när jag var klar, men råkade då radera hela den gemensamma mappen. :thumbsdown:

 

Mappen jag råkade radera ligger under följande struktur:

>Gemensamma mappar

----->Alla gemensamma mappar

------------->"Dotterbolag"

---------------------->Kunder

---------------------------->Kund

------------------------------------ >kundsverige@domän.se

 

Den understrukna mappen/mailen var det som jag råkade ta bort... Hur som helst, det var inga problem att återställa mappen.

 

Men nu när jag fick tillbaka alla e-mails från den återställda mappen kundsverige@domän.se så kan jag varken skicka mail/ta emot mail från adressen som var kopplad till mappen.

 

Har full behörighet för mapparna så ska inte vara några problem att fixa, men har dock bristande kunskap.

 

 

All hjälp uppskattas! :)

Tack på förhand!

Redigerad av BajenLoyal

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Skapa ett nytt konto på vårt forum. Det är lätt!

Registrera ett nytt konto

Logga in

Redan medlem? Logga in här.

Logga in nu



×
×
  • Skapa nytt...