Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Återställt gemensamm mapp, nu kan jag inte skicka/ta-emot från e-postadressen


BajenLoyal

Rekommendera Poster

Hej,

 

Skulle behöva hjälp av Er!

Har problem i Microsoft Outlook (Exchange).

 

Vi har gemensamma mappar här på kontoret.

Imorse så var jag inne i en av de gemensamma mapparna och svarade på ett e-mail.

Sen så skulle jag radera mailet när jag var klar, men råkade då radera hela den gemensamma mappen. :thumbsdown:

 

Mappen jag råkade radera ligger under följande struktur:

>Gemensamma mappar

----->Alla gemensamma mappar

------------->"Dotterbolag"

---------------------->Kunder

---------------------------->Kund

------------------------------------ >kundsverige@domän.se

 

Den understrukna mappen/mailen var det som jag råkade ta bort... Hur som helst, det var inga problem att återställa mappen.

 

Men nu när jag fick tillbaka alla e-mails från den återställda mappen kundsverige@domän.se så kan jag varken skicka mail/ta emot mail från adressen som var kopplad till mappen.

 

Har full behörighet för mapparna så ska inte vara några problem att fixa, men har dock bristande kunskap.

 

 

All hjälp uppskattas! :)

Tack på förhand!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...