Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Tunnelbanetunnlarna


.M

Rekommendera Poster

Jag tycker att man ska klä tunnelbanetunnlarna med discokulematterial. Det skulle pigga upp resan tror jag.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Godmorgon.

 

Men vem ser tunnlarna när man åker i tåget? Alla stirrar ju tomt framåt och ser inget!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det skulle ju ge dig en anledning att titta ut för en gångs skull... Så länge du inte har epelepsi dvs.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Risken finns att det blir speglingar i fönsterna, så att ljuset studsar hej vilt i vagnarna, kan nog upplevas rätt störande.

Nu vet jag inte hur det är med dom senaste vagntyperna, men med dom äldre som finns kvar, så tvivlar jag på att det kan fungera.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

När jag tänker efter - hellre att de skaffar sig en mullvad och gräver lite mer tunnlar för tågen. Skulle helt behöva byggas ut en del under närmsta åren. Som Stockholms handelskammare (var det väl?) sade häromdagen, tunnelbanan är det billigaste och bästa sättet att bygga ut den spårbundna kollektivtrafiken i Stockholm. Tvärspårväg i alla ära, tåg i tunnel sväljer mer, är driftsäkrare och billigare per personkilometer även om initiala byggnationen har en saftig prislapp.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Risken finns att det blir speglingar i fönsterna, så att ljuset studsar hej vilt i vagnarna
Det är ju det som är hela poängen! Sätt på lite mysig 80-talsdisco. Och så har du partaj hela vägen till jobbet.
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

80 -talsdisco?

 

Nä, 70 -talsdisco istället, fram med tekniken och kör lite discomovie direkt på dessa fönster istället, ha lite tema-mornar.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...