Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Iphone till PC


hammo35

Rekommendera Poster

Hej. vet nån hur man ska göra för att flytta över musiken från Iphone till datorn?

jag har filler som exp jag har spelat in sång med inspelningen men kan inte flytta den över till datorn.

snälla ni som kan hjälp till.

jag har installerat iphone browser men det finns hundra talls mapar att gå genom det.

mvh

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vilken app har du spelat in med?

 

Om du har spelat in med "röstmemon" kan du skicka inspelningen med epost.

 

 

 

 

Hej.

ja jaghar spelat in det med röstmemon. jag har hittat ett program som heter browser iphone där kan man hämta alla filler direckt från iphonen men det krävs en hel del tåla mod att hitta mapen bland en jungel av mapar.

mvh

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Om det här är nåt du brukar göra så finns det bra appar för att underlätta överföringen.

 

Tre exempel:

 

"Recorder" (överför ljud genom WiFi). Recorder är väl i princip en klon av den inbyggda röstinspelaren + möjligheten att föra över ljud.

 

"Four Track" (överför ljud genom WiFi + iTunes). Four Track är en inspelare som har fyra ljudspår som kan hanteras separat. Man kan spela in på nytt i ett spår, mixa ihop spår m m och dessutom föra över med WiFi pch iTunes.

 

"Monle" (överför ljud genom WiFi, iTunes och FTP). Monle är en fyraspårs ickelinjär ljudredigerare där ljud läggs ut på fyra spår i en tidslinje. Mycket enkelt att lägga till ljudeffekter på olika ställen, mixa ljud med olika nivåer m m. WiFi, iTunes och FTP används för att föra över ljud.

 

Alla tre stödjer dessutom utbyte av ljud mellan varandra (genom vanliga copy/paste alternativt audiocopy/audiopaste).

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...