Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Bibliotek


hazze

Rekommendera Poster

Du kan lägga till sökvägar i ditt bibliotek. Och även välja vilken mapp som skall användas som standard när du sparar filer. Men själva biblioteket ligger nog altid kvar i din hemkatalog.

 

Fast det bör noteras att själva biblioteket inte innehåller några filer. Utan enbart en lista på mappar där du sparar dina filer. Och dessa kan ligga på andra hårddiskar om du så önskar.

 

Blev det en förklaring man förstår? Jag tror jag tappade bort mig själv där ett tag.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Du kan lägga till sökvägar i ditt bibliotek. Och även välja vilken mapp som skall användas som standard när du sparar filer. Men själva biblioteket ligger nog altid kvar i din hemkatalog.

 

Fast det bör noteras att själva biblioteket inte innehåller några filer. Utan enbart en lista på mappar där du sparar dina filer. Och dessa kan ligga på andra hårddiskar om du så önskar.

 

Blev det en förklaring man förstår? Jag tror jag tappade bort mig själv där ett tag.

Tackar. C-disken börjar bli lite full så jag tänker installera en 1 TB disk och där flytta över de som ligger i Bibliotek - Bilder, Dokument, Filmer, Musik - och på så sätt få en C-disk som bara innehåller OS och alla program.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...