Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Grym webbutvecklare till Sveriges största sportsajt


lagetSe

Rekommendera Poster

Hej!

 

Vi på laget.se söker nu grym webbutvecklare som vill vara med och forma framtidens webbtjänster tillsammans med oss. laget.se erbjuder idag gratis hemsidor till Sveriges föreningsliv och har just nu över 47 000 registrerade lag och är idag Sveriges största hemsida för föreningslivet.

 

Vi växer nu så det knakar och söker efter en webbutvecklare med lång erfarenhet och som gillar utmaningar.

 

Kolla in vår kampanjsida www.laget.se/jobba för mer info.

 

Ha en härlig dag!

 

Mvh

Mikael Blix

VD, laget.se

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Mr Andersson

En print-screen från VisualStudio. Snyggt. Eller inte. Man behöver inte vara "grym" för att göra det bättre, förstår att ni söker webbutvecklare!!!

 

Eller var det en PR-grej? Då gick nog inte budskapet fram.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tjena!

 

@Mr Andersson

Förstår inte riktigt vad du syftar på. Det är ju inte så att vi försökt göra en tekniskt avancerad sajt utan en enkel sida som du kan läsa om tjänsten vi har ledig på ett lite roligare sätt än du vanligtvis har.

 

@Anjuna Moon

Ja, kanske kan förtydligas lite :) Det vi syftade till var att vi rent lönemässigt värdesätter en bra webbutvecklare. Men tar och ändrar detta.

 

Ha det fint

/Mikael

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Mr Andersson

Tjena!

 

@Mr Andersson

Förstår inte riktigt vad du syftar på. Det är ju inte så att vi försökt göra en tekniskt avancerad sajt utan en enkel sida som du kan läsa om tjänsten vi har ledig på ett lite roligare sätt än du vanligtvis har.

 

@Anjuna Moon

Ja, kanske kan förtydligas lite :) Det vi syftade till var att vi rent lönemässigt värdesätter en bra webbutvecklare. Men tar och ändrar detta.

 

Ha det fint

/Mikael

 

 

Jag tror att din idé om att göra sidan annorlunda, överträffar innehållet och syftet. Man tittar, men läser inte. Jag har faktiskt inte läst texten ännu (kanske jag borde?). Jag blev skrämd redan när skärmbilden visades!

 

Annorlunda ideér är bra och jag gillar dem, men de måste harmonera med syfte och innehåll.

 

Jag lovar läsa texten och återkomma.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Håller med helt och fullt. Noterar dina åsikter, alltid bra att ha med sig!

 

Men läs gärna igenom det och är det inte intressant för dig så kanske du har någon du känner som du tror kan vara intresserad av de utmaningar vi erbjuder!

 

Ha en bra kväll och en fortsatt bra helg!

 

Mvh

Mikael Blix

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Mr Andersson

Efter ha läst det du skrivit, måste jag säga att det är intressant. Jag är förvisso inte jätteintresserad av idrott, men kan nog lära mig det också.

 

Jag är inte intresserad av att vara anställd, så om ett samarbete blir aktuellt, så blir det som "frilansare".

 

Jag måste även ge dig lite beröm, du vet (trots mina elaka kommentarer) hur man gör med markadsföring!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej igen!

 

Självklart är det ett plus om man tycker om idrott men det kanske inte riktigt är det som vi anser gör en bra utvecklare och medarbetare.

 

Hehe, roligt att höra! Är nog dock mest nöjd över fasadflaggad som vajar utanför kontorsfönster här på Drottninggatan i Örebro :)Koll här

 

Men slå mig gärna en signal när du får möjlighet så kan vi diskutera vidare frågan. Vi är som sagt primärt ute efter en person att anställa men det ena utesluter ju inte det andra. Du har mitt nummer på kampanjsidan.

 

Och till er andra, varmt välkomna mer er ansökan!

 

Ha det gött

/Mikael

 

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...