Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Kommer inte in på facebook.


Pröjsarn

Rekommendera Poster

Hej!!

Vet inte om jag skriver i rätt forum så ni får flytta det om det är fel.

När jag skulle logga in på facebook idag fick jag upp varning om att det nog inte är den äkta sidan utan att någon försöker lura in mej på en annan sida som inte är bra.

Märkte det var något eftersom min automatiska inloggning inte fungerade utan jag fick skriva in min inloggning manuellt.

Vad ska jag kunna göra för att få tillbaka mitt facebookkonto?

Har kört antivirus och Mbam men inget hittades.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej!!

Vet inte om jag skriver i rätt forum så ni får flytta det om det är fel.

När jag skulle logga in på facebook idag fick jag upp varning om att det nog inte är den äkta sidan utan att någon försöker lura in mej på en annan sida som inte är bra.

Märkte det var något eftersom min automatiska inloggning inte fungerade utan jag fick skriva in min inloggning manuellt.

Vad ska jag kunna göra för att få tillbaka mitt facebookkonto?

Har kört antivirus och Mbam men inget hittades.

Gör ett tillägg att det är på Google Chrome detta problem uppstått..på IE kom jag in på facebook.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Stefan Eklinder

Gör ett tillägg att det är på Google Chrome detta problem uppstått..på IE kom jag in på facebook.

 

Har du kontrollerat inställningarna i Chrome, så att där inte finns säkerhetsinställningar som kanske klassar Facebook som en fakesida?

 

Jag menar eftersom det fungerar med IE.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har du kontrollerat inställningarna i Chrome, så att där inte finns säkerhetsinställningar som kanske klassar Facebook som en fakesida?

 

Jag menar eftersom det fungerar med IE.

Vet inte riktigt var exakt jag ska leta i så fall, men har inget sånt hittat än.

Tycker det är konstigt för det har fungerat förut.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vet inte riktigt var exakt jag ska leta i så fall, men har inget sånt hittat än.

Tycker det är konstigt för det har fungerat förut.

Jag kom in på Facebook nu genom att skriva in adressen manuellt har väl blivit nåt fel på den andra sökvägen...

Tack för hjälpen återkommer om det blir mera problem..

GOD JUL!!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...