Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Awo-maffian


atlantasia

Rekommendera Poster

Efter att jag kikat runt lite på nätet efter onlinespel fann jag awo-maffian.

Det är ett spel där man ska råna, döda, stjäla och begå andra brott man kan även flyga till andra länder och begå olika brott som inte finns i varje land.

Det går ut på att man ska bli den största maffia boss med mest respekt.

Ja det finns en hel del maffia spel ute på nätet men detta är det maffia spel som jag funnit där det finns flest spelmöjligheter.

Man kan även spela andra spel så som poker, roulette och köra bilar och en hel del andra utmaningar.

Detta spel bör testas, jag fann det och jag gillar det därför vill jag tipsa om det.

 

 

Vill med glada besked berätta att spelet bara växer och växer och med ett flertal nya medlemmar varje dag som aktivt spelar =)

Kul, detta har awo-maffian lyckats med inte en tråkig sekund man har inne på spelet =)

 

http://www.awo-maffian.com/register/

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kan även passa på att säga att forumet internetstart har gett bra omdöme om detta spel ni kan gå in där och kika vad andra tycker om detta maffia spel =)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 1 month later...

Spelet är som vilket annat maffiaspel på nätet inget märkvärdigt alls förutom att Ägaren till spelet favoriserar vissa spelare och tilldelar dem en massa förmåner i form av pengar och krediter så att de blir starkare och bättre än andra.

Ägaren har bl.a tilldelat sig själv (tekniskt) den största ranken och den största styrkan och spelar "Gud" bland spelarna, "Jag är störst, jag är vackrast, Jag är best" attityden....

 

Forumet internetstart har plockat bort den tråden eftersom en av medlemmarna där sa vad han tyckte om hur spelet sköttes och då kom det dit en del awo-medlemmar och gjorde personliga påhopp på den som "sågade" spelets skötsel....

 

Awo-maffian har idag (efter c.a 3 månaders existens) drygt 300 registrerade användare var av flertalet har bara skapat ett konto och aldrig besökt sidan.

 

Den aktiva delen består av c.a 10-15 medlemmar plus c.a 10 medlemmar som bara besöker sidan sporadiskt och bara "kollar läget"

 

Jag rekommenderar absolut INTE den spelsidan om man är ute efter "rent spel" utan en massa synlig fusk som ägaren bara viftar bort....

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...