Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Vill kunna göra snygga bakgrunder i e-postprogrammet


K Olagus

Rekommendera Poster

Hej!

 

Efter nytt operativsystem (Windows 7 Pro 64), så finns inte mitt kära gamla Outlook Express med. Live Mail är inte kul! Så här är det: Jag har Office 2003, men har valt att inte använda Outlook, eftersom det innehåller mer än jag behöver. När jag tidigare hade Windows XP med Outlook Express, så fanns möjligheten att skriva mailen i Word, göra snygga bakgrunder - ja, nästan vad som helst. Sen var det bara att skicka iväg dem (offline hamnade de då i Outlook Express' utkorg f.v.b.). Praktiskt och trevligt tyckte jag, de gånger jag ville göra lite personligare mail. I Live Mail finns inte dessa möjligheter och det saknar jag så här när det lackar mot jul...Smileys och diverse annat krafs finns, men det är jag inte så intresserad av.

Vill verkligen inte lägga in Outlook igen. Men hur är det med Mozilla Thunderbird?

Det vore en trevlig julklapp att få ett e-postprogram som är enkelt, men ändå kan tillåta mig att göra snygga bakgrunder - eller brevpapper om man så vill...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gällande TB så finns det massor med tillägg att använda, om det finns något som kan göra som du vill, vet jag inte, har aldrig kollat detta.

 

Men annars så finns ju IncrediMail som kan göra en hel del av vad du vill, du hämtar olika tillbehör, och kan skicka högst personliga mail.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...