Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Vistaproblem


karlp

Rekommendera Poster

När jag gör en scan av mitt Vista får jagupp följande som felinformation och Registry Mechanic reparerar inte detta problem:

HKEY_CLASSES_ROOT\CLSID\{300165D9-44B1-4C7A-AD58-4A9E7200E2E8}\LokalServer32

Vad är detta och vad gör jag för att reparera ?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

För information om själva registernyckeln kan du t.ex. läsa lite här: http://msdn.microsoft.com/en-us/library/ms683844(VS.85).aspx 

Men jag tror att med största sannolikhet kan ignorera att ditt program hittar "problem" i registret. Av egen erfarenhet vet jag sådana program kan hitta en hel del fel och problem, som i själva verket inte är det - oftast pga. dålig uppdatering av själva programmet. Eller bara att det inte känns igen och därför pekas ut som en trolig "bad code".

Efter lite googlande ser jag andra haft dylika "problem", dvs. att Registry Mechanic tycker att det skulle vara ett fel i den där registernyckeln, dock utan att själva verka känna av något särskilt problem med sitt datorbruk.

Det verkar bl.a. uppstå i samband med Registry Mechanic och Internet Explorer 8.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Över huvud taget så ska man vara försiktig med registerstädningsprogram, för det är inte helt ovanligt att de städar för mycket så att man får problem efteråt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...