Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Start / Alla program visas inte


Sim

Rekommendera Poster

Hej!
När jag klickar på Start / Alla program visas inte alla program som är installerade, utan endast de senast använda (ser det ut som). Jag kommer inte ihåg om jag har ändrat i någon inställning. Några tips? Tack.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gäst ollemunter

Högerklicka på aktivitetsfältet och välj egenskaper så har du en massa valmöjligheter och kan ändra vad och hur du vill se menyerna. Normalt borde alla progran visas, som du har installerade. Gäller både Vista och XP.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej Olle,
jag har förstås tittat i egenskaperna för aktivitetsfältet, men jag kan inte se hur jag får fram Alla program igen. Jag har även återställt alla inställningar till standardvärdet, men det hjälper inte. Under inställningar för Start menyn är valet "Antal program som ska visas" utgråat och står på noll, jag kan alltså inte ändra värdet. Tacksam för några andra förslag.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gäst ollemunter

Gör en systemåterställning till innan detta problem uppstod. Men checka vad du gjort efter det datum du tänker använda. Något kan ju ha blivit fel. Har själv aldrig råkat ut för problem av detta slag, i vare sig XP eller Vista. Någon vänlig själ kan ju förstås dyka upp här, med andra råd.

Under tiden kan du köra en diskkontroll och defragmentera datorn. I vissa fall kan det hjälpa, vid enklare fel.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...