Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Error report


Aja

Rekommendera Poster

Utan aktiv åtgärd från min sida har en ruta med rubrik Dantz Reptrospect börjar dyka upp på datorn. Den läghger sig över allting och meddelar följande:

"Reptrospect has encounttered a serious errror: Assertation failure at tmemory.cpp-1158". När jar stänger ner rutan återkommer den efter cirka 1 minut.

Jag har inte installerat nåägot som heter Dantz Reptrospect. Vad kan detta bero på och hur åtgärdar jag det?

Gunilla

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har du eller har du haft Dantz Retrospect backupprogram installerat i din dator? Jag får nämligen nästan exakt samma felmeddelande varje gång jag ändrar inställningarna över filöveröverföring i mitt backupprogram EMC Retrospect. (Dantz köptes tydligen upp av EMC.
Programfönstret låser sig och jag blir tvungen att stänga av datorn med strömknappen.

Tyvärr kan jag inte lösa ditt problem men kanske kan det här vara en ledtråd.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har du eller har du haft Dantz Retrospect backupprogram installerat i din dator? Jag får nämligen nästan exakt samma felmeddelande varje gång jag ändrar inställningarna över filöveröverföring i mitt backupprogram EMC Retrospect. (Dantz köptes tydligen upp av EMC.
Programfönstret låser sig och jag blir tvungen att stänga av datorn med strömknappen.

Tyvärr kan jag inte lösa ditt problem men kanske kan det här vara en ledtråd.


Mig veterligen har jag inte installerat Dantz Reptrospect. Denna ruta började uppträda igår utan att jag gjort någon installation. Jag kanske ska prova med systemåterställning.

Gunilla
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Aja @ 2009-07-03, 09:08
kiwi01 @ 2009-07-03, 07:20
Har du eller har du haft Dantz Retrospect backupprogram installerat i din dator? Jag får nämligen nästan exakt samma felmeddelande varje gång jag ändrar inställningarna över filöveröverföring i mitt backupprogram EMC Retrospect. (Dantz köptes tydligen upp av EMC.
Programfönstret låser sig och jag blir tvungen att stänga av datorn med strömknappen.

Tyvärr kan jag inte lösa ditt problem men kanske kan det här vara en ledtråd.


Mig veterligen har jag inte installerat Dantz Reptrospect. Denna ruta började uppträda igår utan att jag gjort någon installation. Jag kanske ska prova med systemåterställning.

Gunilla


 Prova med att aktivera popupblockeraren! det kanska hjälper.
essin
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...