Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Fel på forum-sidan.


Kladdkaka

Rekommendera Poster

Hej. dykt upp ett litet konstigt problem för mig. det är så att när jag går in i forumet som nu så visas inte sidan korrekt. Pc för allas startsida visas korrekt och allt annat men inte forum-sidan, den blir vit och all text hamnar på vänstra sidan av skärmen. är det någon som oxå har detta lilla problem?? skulle uppskatta om de finns någon som vet vad man kan göra för att fixa till det.
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Samma sak händer för mig. Det är nog bara att vänta tills något fixas hos PC för Alla.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Okey, skönt att veta att jag inte e den enda, får man hoppas att dem fixar detta lilla problem snart dåRock-apa
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

fel.jpg
Så här ser det ut för mig i både explorer och firefox. Jag har provat att töma internetfiler.
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser


Så här ser det ut för mig i både explorer och firefox. Jag har provat att töma internetfiler.


Forsätt att scrolla ner hela sidan, så kommer forumet fram

essin
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser


Så här ser det ut för mig i både explorer och firefox. Jag har provat att töma internetfiler.


Så ser det inte ut för mig. Allting visas rätt för mig och jag kör också IE (8).
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser


Så här ser det ut för mig i både explorer och firefox. Jag har provat att töma internetfiler.


Forsätt att scrolla ner hela sidan, så kommer forumet fram

essin


Det vet jag jag visade toppen, forumet är längst nere. Det är samma i alla mina webbläsare på min Windows Vista SP1. Testade nu på Ubuntu 9.04 och där är samma problem. Provade igen att tömma temonärafilerna där.
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nu ser det rätt ut för mig men det gjorde inte det någon gång mellan 9 och 10.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Sedan vid 9-tiden ser du normalt ut för mig!


Men nu ser allting konstigt ut för mig men det ser normalt ut för er?? och igår såg allt normalt ut för mig men konstigt för er????
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Andreas Thors

Allt ska fungera nu, men jag kan i alla fall informera att felet kom med en uppdatering av vårt publiceringssystem som gjorde så att css:erna inte laddade som de skulle.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...