Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Windows Vista


KJS

Rekommendera Poster

Hej!
Har Windows Vista och tycker att den är som alla andra är hopplös. För mig så stänger den ner IE vissa gånger utan att veta varför.
Vad kommer att hända när Windows 7 kommer? Kommer det att kosta en massa pengar?
Saknas Xp väldigt mycket.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

dem säger att den kommer att kosta mer än vista när den kom ut iallafall.

ett tips:

skaffa ubuntu.
den e snabb, säker och roligt att jobba med.
den krånglar aldrig heller.


och bäst av allt e det gratis

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag behöver hjälp att få WinMail att fungera. Har försökt på alla sätt men den funkar inte för mig.  HJÄLP

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gäst ollemunter

Vista fungerar väldigt bra och även Windows 7 som jag testat, virtuellt och dom är ganska likvärdiga. Windows 7 blir betydligt dyrare än Vista sägs det.

Jag kör Vista Buisness på en laptop från Toshiba.

Surf6684 - för att få hjälp måste du precisera vad som är problemet.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej

Jag läste i senaste numret av pc för alla hur man förminskar bilder lättsamt. Men det var bara till Windows Xp. OCh nu undrar jag om det finns något sätt att minska bilderna till Windows Vista. Jag ska använda bilderna till olika internetsidor där det är ett bestämmt mått som de måste vara.

Mycket tacksamm för svar.
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej

Jag läste i senaste numret av pc för alla hur man förminskar bilder lättsamt. Men det var bara till Windows Xp. OCh nu undrar jag om det finns något sätt att minska bilderna till Windows Vista. Jag ska använda bilderna till olika internetsidor där det är ett bestämmt mått som de måste vara.

Mycket tacksamm för svar.


Du kan göra det i programmet Windows Live Photo Gallery som är gratis och hittar på http://download.live.com/photogallery
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

094.JPG

Detta lilla kuvert kommer upp emellanåt på min dator. Det kan komma både när jag INTE är på Internet och även när jag är på Internet. Mycket irriterande. Det finns två små knappar bredvid påsättningsknappen på själva datorn och det ena är ett E som i Internetsymbolen och den andra är ett litet kuvert. Trycker jag på E så startar Internet, men trycker jag på kuvertet händer inget. Hur får jag den att sluta "ploppa" upp och varför har det blivit så? Vad är det?

MVH Jennie
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej

Jag läste i senaste numret av pc för alla hur man förminskar bilder lättsamt. Men det var bara till Windows Xp. OCh nu undrar jag om det finns något sätt att minska bilderna till Windows Vista. Jag ska använda bilderna till olika internetsidor där det är ett bestämmt mått som de måste vara.

Mycket tacksamm för svar.


Du kan göra det i programmet Windows Live Photo Gallery som är gratis och hittar på http://download.live.com/photogallery



JA, nu är vi på rätt väg. Men då måste man krympa själva ytan på bilden så hela bilden inte kommer med. Jag vill kunna krympa bilden+ att hela motivet kommer med inte bara liten del.
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...