Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

WinOptimizer tog bort något men vad? hjälp mig tack.


jonas-h

Rekommendera Poster

Gjorde en fullständig genomsökning med WinOptimizer för en stund sen. Nu kan jag inte se upplagda youtube-klipp i blogginlägg eller vissa bilder, facebook fungerar inte alls ser ut som en simpel sida från 1995. Grymt irriterande. Vad är det programmet har tagit bort eller spärra?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gäst ollemunter

Vem tipsade dig om Ashampoo WinOptimizer. Har aldrig gillat Ashampoos program. Om det är det programmet du talar om. 

Vad det tagit bort eller ändrat, är det bara du som kan svara på, såvida ingen på forumet här använder det och vet vad programmet gör och om det är säkert att använda. Har du använt det länge och har det funkat tidigare utan probelm?

Kanske du kan backa systemet med systemåterställningen, till innan du använde det och när allt funkade på datorn.

Byt annars ut det mot CCleaner som är säkert att använda.

Lycka till!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Första gången jag använder det och det var faktiskt PC för allas egna tidning som tipsade och då tänkte jag att jag skulle prova den. Har CCleaner också.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Okej, provade med återställning men den fungerar inte heller.

Går jag in och ska se ett youtube klipp säger den:

Hej! Du har antingen inaktiverat Javascript eller så har du en gammal version av Adobes Flash-spelare. Hämta den senaste Flash-spelaren.

Har laddat hem och installerat om flashplayer. Så antingen är väl javascript inaktiverad, och hur aktiverar jag dne isåfall?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Var det återställning i WinOptimizer du prövade med eller Windows systemåterställning?

Vilken webbläsare använder du?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

gregory123
Gjorde en fullständig genomsökning med WinOptimizer för en stund sen. Nu kan jag inte se upplagda youtube-klipp i blogginlägg eller vissa bilder, facebook fungerar inte alls ser ut som en simpel sida från 1995. Grymt irriterande. Vad är det programmet har tagit bort eller spärra?



Har för mig att WinOptimizer sparar allt borttaget automatiskt på mina dokument
Gregory
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...