Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Hjälp! Har precis installerat om Window XP, grafik kort och WIFI verkar vara inaktivt


Filip_H

Rekommendera Poster

Hej,

Min dator fick virus i måndags som jag inte lyckades få bort. Så jag bestämmde mig för att installera om Windows. Nu har jag precis installerat klart WINDOWS XP PROFESSIONAL (hade XP HOME förrut) och kom in på windows. Det verkar dock som om att mitt grafik kort är inaktivt. när jag går in bildskärmsegenskaperna så finns inte mitt grafik kort där som förrut. Dessutom kan jag endast ha 1024 x 768 som högsta upplösning. Jag körde vanligtvis 1200 x 800 förrut.

Dessutom när jag in på network connections så finns det inget trådlöst nätverk där. Bara LAN connection och 1394 connection.

Nån som vet hur man fixar dem här grejerna?

Tacksam för svar och feedback.
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej, har du installerat drivrutinerna? Om inte så kan du förmodligen ladda ner dom från ditt dator märkes hemsida tex Dell drivrutiner.
Oh oki. Jag har en Packard Bell dator. Letar efter driv rutiner på deras hemsida nu.
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej, har du installerat drivrutinerna? Om inte så kan du förmodligen ladda ner dom från ditt dator märkes hemsida tex Dell drivrutiner.
Oh oki. Jag har en Packard Bell dator. Letar efter driv rutiner på deras hemsida nu.
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...