Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

problem med att öppna PDF filer.


salmiak57

Rekommendera Poster

Hej !


jag har en stationär data med xp som operativsystem. Jag har nyligen återstäält hela datan och laddat ner open office och adobe reader 9,1, men trots det kan inte öppna bifogade  PDF
 filer som skickas till min email ( hotmail). jag kan öppna andra filer som jpg, doc, txt men inte PDF. Är det någon som har någon tips.


M V H Novis

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 veckor senare...
Kan du öppna vanliga Pdf-filer, prova att ominstallera Adobe Reader.


hej. jag kan inte öppna pdf filer överhuvudtagen. jag har laddat ner adobe reader 9 senaste version många gånger men trots det jkan inte öppna de via mina mail browser, d v s via hotmail.com, yahoo.com och gmail.com. jag kan öppna mina bifogade filer via dessa site från andra datorer förtås men inte från min egen dator. jag tror det är någon fel på min adobe reader och jag har återstält och laddat ner detta många gånger men det händer ingenting. Har du någon tips?
 m v h novis
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej cecilia!

 Jag har laddat ner den PDF läsare som du rekomenderade men tyvärr kunde inte öppna mina PDF filer heller. Problemmet är att om det är någonPDF fil på googles så kan jag öppna den men om någon skicka en javaskript PDF document eller faktura till min ep-adress ( yahoo eller hotmail) då kan jag inte öppna dessa filer riktigt. Det öppnas en sida med bara konstiga siffror eller bara rektanglar.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...