Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Windows Server


esd

Rekommendera Poster

hej aida 32 är ett pogram som du kan få fram nestan allt om din dator du kan försöka att hitta och lada ner från google. då kan du hitta vad det är netvekskort och vad till verkarn hetter.
du kan kopiera in alla filer på ett usb mine och starta från det det fungerar alderles utmerkt jag vet för jag anveender det myket kogramet är på ca 4.90 mb om du inte hittar det kan jag kanse mejla det till dig

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser


Jag såg det men jag har ingen aning om hur trovärdiga något av dom billigare affärerna är. Vet du om någon av dom billigare är "bra"?
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nä, jag känner inte till dem och det är ju väldigt blandade betyg på prisjakt. Det skulle väl vara om någon av dem har en butik som du kan besöka.

Netgear och Zyxel har väl svensk support också om du vill kolla om de har något.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ja, det var ju betydligt bättre än det andra och du får Gigabit-hastighet för de extra pengarna. Även om du inte har nytta av det nu så kan det ju bli så i framtiden. :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser


Bara det att han som svarade ger mg lite kryptiska svar angående drivrutinerna. Han skriver att win har drivrutiner för kortet, men då undrar jag var?

Få se om jag får något bra svar på det.
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Installationsskivorna för XP, Vista och Windows 7 innehåller en hel del drivrutiner för olika prylar så han menar väl att en drivrutin som passar kortet finns med där.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser


Hittade med hjälp av programet aida 32 vad det var för nätverkskort jag hade i datorn.
Det heter:

Surecom EP-320x-s

Sökte och fick upp massa drivrutiner men jag har inte haft någon lycka med försöken att installera dom. Skulle tro att drivrutinerna inte stöder win server 2003.

Eller vad tror ni?
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser


När man söker så får man upp drivrutiner som stöder dom flesta windows OS men jag kan inte direkt hitta något som stöder server 2003.

Fick svar från zyxel nu och dom har inget kort som stöder server 2003. Så det får bli d-link kortet.
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...