Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Aerotemat = Knasigt?


ville92

Rekommendera Poster

Jag kan börja med att säga att jag har en bra dator: AMD Athlon X2 5600+ 2,8 GHz, NVIDIA Geforce 8500 GT 512, 2 GB RAM, 500 GB hårddisk.

Men när jag kör Aero temat hänger det upp sig, dvs det bara stannar upp, jag kan inget göra förutom att starta om datorn , så nu får jag köra med Windows Klassisk så länge och då hänger sig inget.

Bilden fryser liksom bara till så det står inget felmeddelande.



Någon som vet?



Om ni inte vet, vet ni hur man kollar upp checkfilen för felmeddelanden eller vad det är för en fil där det står allt med felmeddelanden att göra?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Då din dator uppfyller systemkraven för aeroglas gott och väl låter det som om det är drivrutinen till frafikkortet som spökar, har du provat uppdatera drivrutinen till den senaste?
Har hänt på mitt Radeon HD2400PRO när det var nytt, att aeroglas inte fungerat pga bugg i drivrutinen.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har testat ett nytt/har en ny drivrutin.

 

Vet du om någon ev. random drivrutin till mitt grafikkort?

Eller något om den här felloggen filen? :)

EDIT: Hittade en ny drivrutin, testar den nu. Återkommer.

EDIT 2: Funkar än så länge.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har du varje gång avinstallerat den gamla drivrutinen innan du installerar en ny? Så det inte ligger kvar något gammalt skräp och stör.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag vet att folk hatar den här typen av svar, men ärligt, byt till Xp. Vista gör ingenting Xp inte gör bättre (dock så gör inte xp så mycket bra, linux är alltid det bästa men det är kanske överkurs), och att det håller på så här gör inte tesen mindre trovärdig precis.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...