Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

XPS 420


Alexa

Rekommendera Poster

e794a90de8630c44

Den här datorn är beställd från Dell, vilket gör att du själv kan bestämma hur datorn ska vara uppbyggd. Priset ligger på ungefär 10-15 000 kronor.

De främsta fördelarna med datorn är att den är snabb att använda och har en mängd anslutningar på både fram och baksidan av datorn. Den erbjuder dig stora möjlighet med möjlighet till att redigerar dina egna filmer och bränna de på dvd. Du kan också snabbt skriva ut dina bilder från digitalkameran och retusera de.

Datorn fungera både för att surfa och spela de senaste och kraftfullaste spelen.

Som med allting finns det en mängd negativa med datorerna. Displayen på hårddisken anser jag är en onödig funktion som man kan leva utan. Den tar också ganska stor plats vilket kräver ett stort skrivbord.

Om du ska köpa datorn rekomenderas det att du tar med bildskärmen och Office 2007 med antivirusprogrammet för att vara säker för framtiden.

När jag beställde fick jag information om att datorn skulle leveras inom en 4 veckor, dock fick jag datorn hemskickad redan efter 6 dagar.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...