Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Samsung


Mikael63

Rekommendera Poster

Passar på att lägga in en varning ang. köp av Samsung.
Deras support svarar visserligen inom nån timme (e-post) men det verkar alltid vara "dumma" standardsvar, klippt & klistrat från någon lathund. Dessutom kan man inte svara på svaret utan får använda formuläret på nytt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Linux för Alla
Passar på att lägga in en varning ang. köp av Samsung.
Deras support svarar visserligen inom nån timme (e-post) men det verkar alltid vara "dumma" standardsvar, klippt & klistrat från någon lathund. Dessutom kan man inte svara på svaret utan får använda formuläret på nytt.


Aha, var det därför min fina 120GB-disk från S lade av när den var top-of-the-line för några år sedan - glömde garantin dessutom. Fast vår TV är en Samsung, den rullar på trots flera olika input-källor.

Support kan enligt egen erfarenhet vara ett nödvändigt ont - för ledningen, inte för kunderna som redan har betalat en produkt men behöver hjälp, oftast en ren kostnad för företaget ifråga.


Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Datordanne

Köpte själv en TV och HD-Video av Samsung förra året. Innan köpet ringde jag supporten ett par gånger och ställde lite frågor. Dom svarade snabbt och bra tyckte jag och därför vågade jag köpa.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...