Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll
Mikael63

Samsung

Rekommendera Poster

Mikael63

Passar på att lägga in en varning ang. köp av Samsung.
Deras support svarar visserligen inom nån timme (e-post) men det verkar alltid vara "dumma" standardsvar, klippt & klistrat från någon lathund. Dessutom kan man inte svara på svaret utan får använda formuläret på nytt.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser
Linux för Alla
Passar på att lägga in en varning ang. köp av Samsung.
Deras support svarar visserligen inom nån timme (e-post) men det verkar alltid vara "dumma" standardsvar, klippt & klistrat från någon lathund. Dessutom kan man inte svara på svaret utan får använda formuläret på nytt.

Aha, var det därför min fina 120GB-disk från S lade av när den var top-of-the-line för några år sedan - glömde garantin dessutom. Fast vår TV är en Samsung, den rullar på trots flera olika input-källor.

Support kan enligt egen erfarenhet vara ett nödvändigt ont - för ledningen, inte för kunderna som redan har betalat en produkt men behöver hjälp, oftast en ren kostnad för företaget ifråga.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Datordanne

Köpte själv en TV och HD-Video av Samsung förra året. Innan köpet ringde jag supporten ett par gånger och ställde lite frågor. Dom svarade snabbt och bra tyckte jag och därför vågade jag köpa.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Skapa ett nytt konto på vårt forum. Det är lätt!

Registrera ett nytt konto

Logga in

Redan medlem? Logga in här.

Logga in nu

• Skapa nytt...