Just nu i M3-nätverket
Jump to content

Samsung


Mikael63

Recommended Posts

Passar på att lägga in en varning ang. köp av Samsung.
Deras support svarar visserligen inom nån timme (e-post) men det verkar alltid vara "dumma" standardsvar, klippt & klistrat från någon lathund. Dessutom kan man inte svara på svaret utan får använda formuläret på nytt.

Link to comment
Share on other sites

Linux för Alla
Passar på att lägga in en varning ang. köp av Samsung.
Deras support svarar visserligen inom nån timme (e-post) men det verkar alltid vara "dumma" standardsvar, klippt & klistrat från någon lathund. Dessutom kan man inte svara på svaret utan får använda formuläret på nytt.


Aha, var det därför min fina 120GB-disk från S lade av när den var top-of-the-line för några år sedan - glömde garantin dessutom. Fast vår TV är en Samsung, den rullar på trots flera olika input-källor.

Support kan enligt egen erfarenhet vara ett nödvändigt ont - för ledningen, inte för kunderna som redan har betalat en produkt men behöver hjälp, oftast en ren kostnad för företaget ifråga.


Link to comment
Share on other sites

Datordanne

Köpte själv en TV och HD-Video av Samsung förra året. Innan köpet ringde jag supporten ett par gånger och ställde lite frågor. Dom svarade snabbt och bra tyckte jag och därför vågade jag köpa.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.



×
×
  • Create New...